Hej du vidriga magsjuka!

Har bosatt mig i soffan efter att ha bott på toaletten idag. Jag har nämligen åkt på magsjuka som ni säkert förstått med rubriken. Nu är första gången som jag orkat sitta upp ordentligt utan att se stjärnor. Vidrigaste dagen på länge! Fick nyss i mig en kopp te och en skorpa, får hålla tummarna för att jag får behålla det. Det enda positiva med denna dagen är att jag fick hem min iPad Air idag, kunde inte låta bli att klicka hem en häromdagen. Har dock inte orkat göra något med den förrän nu, tidigare idag orkade jag knappt hålla i telefonen så det fick helt enkelt vänta! Hopps att ni har haft en bättre dag än mig och trevlig helg på er allihopa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0