Renovering!

Jag har spenderat den här veckan hos mamma med renovering av hennes gästtoalett! Färgmässigt är det lika, men lite andra förändringar har det blivit och vi har tagit bort alla fula skarvar och målat med en bättre färg plus att den är lite mer glansig! Jättenöjda är vi och det blev verkligen mycket bättre än innan! Förut störde jag mig på lite gammalt spackel som tittade fram och färgen började försvinna. Vi hade egentligen inte tänkt göra något just nu, men mamma fick nya dörrar i julklapp och när vi skulle byta dörren så hängde den snett vilket ledde till att jag fick ta bort hela karmen. Men när karmen ska tas bort så måste man ta bort alla lister runt om vilket gjorde att tapet lyckades dras med! Men nu i efterhand var det värt allt krångel! :) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0