Välkommen!

 

Hej och välkommen hit. Jag kanske ska börja med att tala om att jag heter Elin, bor i Karlstad och jobbar som personlig assistent. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och att baka tårtor vilket jag gör mycket på min fritid. Anledningen till att jag startar den här bloggen är för att kunna lägga upp bilder på det jag gör. Jag har alltid haft ett intresse för fotografering men när jag köpte min första systemkamera 2007 och då blev intresset mycket större. Jag fotar idag med en Nikon D90 och min iphone 5.
Intresset för tårtbakningen började oktober 2012 då min mamma ville att jag skulle göra en tårta till hennes födelsedag.

Hoppas att ni vill följa min resa till att bli en bättre fotograf och tårtbagerska.

Min andra blogg hittar ni här http://elinerikssonn.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Sofia E

Finast och bäst i världen.. Love u <3

Svar: Tack finaste du! Älskar dig! <3
Elin

2013-05-26 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0