Hej och hå vad det går

Den här helgen har gått med en rasande fart. Det har varit tårtbakning, jobb och kalas om vart annat. Började fredagen med att baka Linneas tårta som fick bli en fotboll. När väl den var levererad påbörjades min tårta och sedan även Annas pappas tårta som fick bli en golfboll. Allt som allt har jag gjort fyra tårtor under helgen. Jag som inte riktigt är van att göra fyra tårtor och samtidigt jobba och ha kalas kan ju tala om att jag är ganska trött nu! Kan ju också bero på att jag sovit 3 timmar de senaste 2 dygnen. Men här kommer iaf två bilder, varav en är på Linneas fotbollstårta och den andra på Annas pappas tårta. Min tårta kommer i ett separat inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0