Happy birthday Ian!

Jag verkligen suger på det här med att uppdatera mina bloggar. Men tårtor har i alla fall bakats då min gudson har fyllt år (fyllde idag), de två första tårtorna var till första kalaset i lördags och den sista var till idag. 
När jag fyllde år så gjorde jag en sån här våningstårta och den såg Sofia och vill ha en sån nu när Ian fyllde år. Den var fylld med grädde, vaniljkräm och hallonsylt. Spacklad med smörkräm.
Sofia hade önskemål om att det skulle ha något med fotboll att göra. Så då fick det bli en fotboll med Barcelonas färger eftersom Ian älskar Barcelona. Denna var fylld med dumlefluff och vit chokladmousse. Spacklad med smörkräm.
Den tredje tårtan var önskemålet fotboll och något med Barcelona, då kom jag på denna. Den var fylld med dumlefluff och vit chokladmousse. Spacklad med grädde.
 
Alla tårtor är täckta och dekorerade med marsipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0