Sov gott hjärtat! <3

Idag har himlen fått en underbar, söt och go liten ängel. Mitt älskade lilla charmtroll orkade inte kämpa mer. Förhoppningsvis så har hon det bättre nu, vet att hennes storasystrar välkomnade henne med öppna armar.
 
Det har varit en otroligt tung kväll, jag har städat bort Skrållans saker med hjälp av mamma och burit upp dem på vinden, det var otroligt jobbigt men samtidigt visste jag att det skulle vara ännu jobbigare att behöva se sakerna. Känns lite som att man städar bort henne precis som om inte har funnits, men så är det ju givetvis inte. Jag inbillar mig att jag hör henne hela tiden, hur hon pratar, smaskar när hon äter i sömnen och springer runt i buren och prasslar med spånet.. Hur hon lyckas ha ner hälften utan spånet på golvet istället för att flytta runt det i buren. 
 
 
 Mitt otroligt underbara och vackra hjärta, mamma kommer alltid att älska dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0