Lägenhet!

Här kommer bilder på den "nya" lägenheten (har bott här i ungefär åtta månader ;-) )! Jag är i alla fall supernöjd med den och är sååå himla glad över att jag bestämde för att ta lägenheten även om jag tvekade!
 
Kök: 
 
Jag ÄLSKAR verkligen mina nya lampor jag köpte på Gekås när vi var där i Oktober! Det blev tio gånger bättre än jag trodde att det skulle bli och lyfte hela köket!
Haha fint att jag bara har satt upp en ram utan kortet i. Men jag ville få den uppsatt så att den inte skulle ligga och vara ivägen. Men jag har ytterligare ett litet vykort beställt utav en kompis.  som gjort det minsta vykorten har även en till fast med annan text! :)
Kaffebryggaren brukar inte stå här, men nu får den göra det tills jag kommer på något annat jag behöver där.:)
 
Hall: 
Vardagsrum: 
 


 
Sovrum: 
 
 




 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad fint du har det elin! Förstår att du trivs :) kram

Svar: Åh tack snälla! :) kram
Elin

2013-12-15 @ 19:58:51
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0