Bröllopstårta och doptårta!

Det har varit en lååång och jobbig vecka men samtidigt rolig. Schemat har varit fullspäckat med vänner, familj och tårtbak. Mestadeles tårtbak. Idag var det nämligen dags för vigsel mellan Anna-Karin och Robert, även dop för Godingen Lucas. Jag fick den stora äran att baka deras tårta. TACK! Det har varit så roligt även om det har varit tufft med sena nätter. Det var en mycket fin vigsel och även ett fint dop med trevlig fika efteråt. Stort grattis igen mina fina vänner! <3







Tårtan är fylld med hallonmousse och dumlefluff, spacklad med smörkräm och täckt och dekorerad med marsipan! :-)

Nu är det dags för mig att hälla upp ett glas vin och baka tårta nummer två för helgen! Imorgon ska jag ha adventsfika här hemma med släkten. Ska bli mysigt! Trevlig lördagskväll på er! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla'bonusmamma'

Du är så jävla duktig tycker pappa o ja.Kramar från oss

2014-01-04 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0